Өнгөрсөн наймдугаар сард Burberry брэндийн бүтээлч захирал Рикардо Тиши график дизайнер Питэр Севиллтэй хамтран Burberry брэндийн лого болон монограм хээг шинэчилсэн билээ. Олон нийт уг шинэчлэлд таатай хандаагүй ч Рикардо Тиши шинэчлэгдсэн лого, тэр дундаа монограм хээг олны нүдэнд дасгахыг зорьсон бололтой.
Тодруулбал дизайнер Нью-Йорк хотын Сансет далайн эргийг монограм хээ бүхий шүхрээр бүрхэж, мөн Сөүл хотын төв дэлгүүрийн гадна талыг шинэ хээгээр чимэглэжээ. Түүнчлэн Лондон, Шанхай, Хонг Конг зэрэг томоохон хотуудад ч Burberry брэндийн шинэ монограм хээг олж харах боломжтой.
Үүнээс гадна өөр нэгэн гэнэтийн бэлгийг Рикардо Тиши есдүгээр сарын 17-нд зохиогдох загварын шоуны үеэр задлан гэдэгт бид итгэлтэй байна. Ингээд томоохон хотуудыг бүрхсэн монограм хээг харцгаая!
Бусад Нийтлэлүүд
Buro 24/7-гийн сонголт
Редакторын Сонголт
Buro 24/7-гийн сонголт