Одооноос зөвхөн дижитал тавцангууд дээр төвлөрнө
Дизайнер Раф Симонс тэргүүтэй Calvin Klein брэнд 2019 оны хоёрдугаар сараас эхлэн хэвлэмэл сэтгүүлүүд дээр сурталчилгаа байршуулахаас татгалзаж, маркетинг сурталчилгааны шинэ бодлого баримтлахаар болсноо зарлалаа. Компанийн төлөөлөгчийн хэлснээр тэд одооноос дижитал тавцангууд дээр төвлөрөн ажиллаж, шинэ эриний хэрэглэгчдийг чиглэхээр зорьж байгаа гэнэ. Тэд мөн олон нийтийн сүлжээний инфлюэнсерүүдтэй хамтарч, аль болох шинэ мянганыхны анхаарлыг татах аж.
Бусад Нийтлэлүүд
Buro 24/7-гийн сонголт
Редакторын Сонголт
Buro 24/7-гийн сонголт